همه چی از یاد ادم میره
 
happy land
 
 
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 2:27 ::  نويسنده : violet

من مي‌خوام برگردم به كودكي!!

 

 

 

 من مي‌خوام برگردم به كودكي!!

ديگه چي؟

كم و كسري نداري؟ديگه چيزي نمي‌خواي؟

كمكم كن نازي.

ما بايد خوب بخوابيم تا بتونيم فردا،برسيم به كارمون!

اگه ما كار نكنيم چطوري جوراب و شلغم بخريم؟

هاي،آهاي،به هيچي اعتماد نكن

اگه خواستي از خونه بري بيرون

بي چراغ دستي و بي كلاه و شال،بيرون نرو!

ممكنه،خورشيد يهو خاموش بشه

با اينكه سقوط كنه

يا يهو يخ بزنه.

ما چرا مي‌بينيم؟

ما چرا مي‌فهميم؟

ما چرا مي‌پرسيم؟

خودتو مي‌شناسي؟

من خودم يك سايه‌م.

منو چي؟يادت مي‌آم؟

سايه‌اي در سايه‌ي يك سايه.

چت شده يهووكي!

چيزي نيست!

تو سرم،تو سرم،روي شاخ ممكن.بوف كور مي‌خونه،

اون ورش تو جاده‌ي نا‌ممكن برف ريز مي‌باره

تو هستي پيچ اضافه آوردم

نمي‌دونم اون پيچ،مال بود يا نبود؟

گمونم باز فلسفه‌ام عود كرده!

آخ خدا مرگم بده!"هگلت؟"

نه بابا!

"هگل" رو يه بار عمل كردم و رفت پي كارش،

با پول گوشواره‌هاي تو و عينك ته استكاني خودم!

سرت خارش نداره؟نمي‌خواي شاخ در‌آري؟

مگه من كرگدنم!

آدمي چون عاقله به شاخ نيازي نداره

البته اين يدمه كه ما مستعد تبديليم.

 


نظرات شما عزیزان:

پسران آفتاب 1
ساعت4:16---8 بهمن 1390
با سلام.(پيام پسران آفتاب 1
) وبلاگ زيبايي دارين.انشالله موفق باشي.ضرري نيست يه ديد وبلاگ ما بزنيد.خدانگهدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا: